Başlanğıc üçün ilk öncə saxta malın tipini müəyyən etmək lazımdır.
1.Surəti orijinaldan nə ətri,nə qablaşdırılması, nə də adı ilə fərqlənir.
2.Versiya – Eyni ətri verir, sadəcə flakon və ya qablaşdırılması fərqli olur.
3.İmitasiya – orijinalın ətrini və qablaşdırlmasını təkrarlayır.Ancaq əsasən brend adında fərq olur. Məsələn, Chanel əvəzinə Chanell yazılır. Əsasən məşhur brend markaları saxtalaşdırırlar.Çünki onlara tələbat digərlərinə nisbətən daha çox olur.
Beləliklə, ətir alarkən nələrə diqqət yetirmək lazımdır?
Malın dəyəri.
1.Yaxşı ətirin müvafiq dəyəri olmalıdır. İnternet mağazada qiymət bir qədər aşağı ola bilər.
2.Endirimlər- Əgəq bahalı ətirə endirim böyüküdrsə (30%-dən çox), bu, şübhə yarada bilər.
Qablaşdırma:
Ətiri almadan onun qutusunu açmaq olmaz. Buna görə də xarici görkəminə diqqət yetirin.
1.Ətirin və brendin adı düzgün yazılmalıdır.Bəzən hərflərin yeri dəyişik olur və ya ayri hərflə əvəz edilir.
2.Qutunun üzərindəki sellofan zədəsiz,nazik və səliqəli olmalıdır.Bir şeyi də nəzərə alın ki, bütün ətirlər sellofan ilə örtülü olmur (məsələn: Clinique, Davidoff, Hugo Boss-un bir neçə məhsulu, Lacoste və s.).
3.Kağız qablaşdırma hamar və düz olmalıdır.Kənarları cırılmamış olmalıdır.
4. Ətirin adı asanlıqla oxunulmalıdır.
5.Ştrix koddakı ilk rəqəm istehsalçı ölkəni göstərir.Yadınızda saxlayın: xəyallarınızın ətri Çində istehsal edilmir.
6.İstehsal tarixi və partiya nömrəsi mütləq göstərilməlidir. Bu, qara kursivlə və ya qabarıq yazılarla göstərilməlidir. Rəqəmlər aydın oxunulmalıdır.
7.Qablaşdırmada əsas bu göstəricilər olmalıdır:
Adı;
Kateqoriyası-(parfum (ətir), eau de parfum (parfyum suyu), еau de toilette (tualet suyu) və s.);
Hansı cins üçün nəzərdə tutulduğu (məsələn, pour femme – qadınlar üçün, pour homme – kişilər üçün, və ya for woman – qadınlar üçün, for men – kişilər üçün)
Millimetrajı (ml-lə);
Tutumu fl.oz (1 fl.oz – bu Amerika ölçüsüdür, 30ml-yə bərabərdir );
Tərkibi;
Istehsalçı ölkə : «Made in…» və ya fransız variantında «Realises dans…»;