Saytın Ən varlısı ol : Zaur66 - 43 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Niye bele edir muselmanlar?
Ardarazli [Off] (20.08.2014 / 14:57)
Və “Sevil” tamaşası
Dövlət var gücü ilə din
əleyhinə kampaniyaya
başlasa da, bu kifayət
qədər effekt vermirdi.
Çünki sonralar 1937-ci il
yanvar ayının 6-da SSRİ
üzrə əhalinin siyahıya
alınması zamanı ortaya
maraqlı faktlar çıxmışdı.
Stalinin göstərişi ilə sorğu
bülletenlərinə salınmış
dini mənsubiyyət
haqqında suala cavab
verən savadsız
vətəndaşların 84 %-i
(təxminən 25 milyon),
savadlı vətəndaşların isə
45 %-i (30 milyondan
yuxarı) Allaha inandıqlarını
yazmışdılar.
Yənizorakı şəkildə
“Allahsızlar ittifaqı”nın və
ya rəsmi qərarların,
mətbuatın basqısının
sonucu istənilən kimi
deyildi.
Amma Cəfər Cabbarlının
“Sevil” əsəri bir çox
qanunlardan daha ciddi
effekt yaratmışdı.
Beləki, qısa ömür sürən,
amma zəngin yaradıcılıq
ortaya qoyan Cəfər
Cabbarlının “Sevil”i çadra
əleyhinə aparılan
kampaniyada ciddi rol
oynadı.
Əsərdən bir hissəyə diqqət
edək:
Se v i l. Əlbəttə, Allah
onun kölgəsini mənim
başımdan əskik eləməsin.
Gü l ü ş. Onun kölgəsi bu
qara çadradır, o sənin
başında durduqca, sən
yazıq olacaqsan.
S e v i l. Bəs nə edim?
G ü l ü ş. Çıxart, cır tulla!
Se v i l. Bəs Balaş nə
deyər? Heç razı olarmı? O
heç sənin də başıaçıq
gəzməyinə razı deyil.
…
S e v il. Mən əvvəldən dəli
idim. Bir il bundan əvvəl
Gülüş mənim çadramı açıb,
məniortalığa çıxartdı, qoç
döyüşünə qoç dayanar
dedi. Mən onda
anlamadım. Ondan sonra
mənə çox dedi, mən yenə
də anlamadım. Yazıq,
yeddi illik ömrümü onun
heçliyinə qapanaraq, bu
qara dustaq içində
sürünmüşəm. Artıq, al!
(Çarşabı atır). Daha bu
mənə gərək deyil, sənə
gərəkdir, mən isə
gedirəm.
Lakinçadranı təkcə Sevil
atmadı. Sona Cabbarlı
yazır: “Teatra çadralı gələn
çoxluqadın tamaşadan
sonra evə çadrasız getdi”.
Və “Sevil” tamaşası
Dövlət var gücü ilə din
əleyhinə kampaniyaya
başlasa da, bu kifayət
qədər effekt vermirdi.
Çünki sonralar 1937-ci il
yanvar ayının 6-da SSRİ
üzrə əhalinin siyahıya
alınması zamanı ortaya
maraqlı faktlar çıxmışdı.
Stalinin göstərişi ilə sorğu
bülletenlərinə salınmış
dini mənsubiyyət
haqqında suala cavab
verən savadsız
vətəndaşların 84 %-i
(təxminən 25 milyon),
savadlı vətəndaşların isə
45 %-i (30 milyondan
yuxarı) Allaha inandıqlarını
yazmışdılar.
Yənizorakı şəkildə
“Allahsızlar ittifaqı”nın və
ya rəsmi qərarların,
mətbuatın basqısının
sonucu istənilən kimi
deyildi.
Amma Cəfər Cabbarlının
“Sevil” əsəri bir çox
qanunlardan daha ciddi
effekt yaratmışdı.
Beləki, qısa ömür sürən,
amma zəngin yaradıcılıq
ortaya qoyan Cəfər
Cabbarlının “Sevil”i çadra
əleyhinə aparılan
kampaniyada ciddi rol
oynadı.
Əsərdən bir hissəyə diqqət
edək:
Se v i l. Əlbəttə, Allah
onun kölgəsini mənim
başımdan əskik eləməsin.
Gü l ü ş. Onun kölgəsi bu
qara çadradır, o sənin
başında durduqca, sən
yazıq olacaqsan.
S e v i l. Bəs nə edim?
G ü l ü ş. Çıxart, cır tulla!
Se v i l. Bəs Balaş nə
deyər? Heç razı olarmı? O
heç sənin də başıaçıq
gəzməyinə razı deyil.
…
S e v il. Mən əvvəldən dəli
idim. Bir il bundan əvvəl
Gülüş mənim çadramı açıb,
məniortalığa çıxartdı, qoç
döyüşünə qoç dayanar
dedi. Mən onda
anlamadım. Ondan sonra
mənə çox dedi, mən yenə
də anlamadım. Yazıq,
yeddi illik ömrümü onun
heçliyinə qapanaraq, bu
qara dustaq içində
sürünmüşəm. Artıq, al!
(Çarşabı atır). Daha bu
mənə gərək deyil, sənə
gərəkdir, mən isə
gedirəm.
Lakinçadranı təkcə Sevil
atmadı. Sona Cabbarlı
yazır: “Teatra çadralı gələn
çoxluqadın tamaşadan
sonra evə çadrasız getdi”.
Onlayn Tanışlıq: 852 / 2486