Saytın Ən varlısı ol : Zaur66 - 43 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Niye bele edir muselmanlar?
Ardarazli [Off] (20.08.2014 / 14:35)
1844-cü il. Qacarların və
xanədanlığın sütunu olan
İslam ideologiyasının
əleyhinə ölkədə yeni dini-
siyasi hərəkat başlayır:
Babilik.
Belə ki, Seyyid Əli
Məhəmməd adlı biri
özünə Bab (“Qapı”)
ləqəbini götürərək
insanların intizarında
olduqları Mehdi olduğunu
elan edir, ona inanan ilk
18 müridindən biri
Quddusla birlikdə
Məkkəyə gedərək özünün
missiyasını elan edir, daha
sonra əsasən aşağı və orta
təbəqəyə siyasi və dini
mesajlar verərək özünə
tərəfdar toplayır. Babın
aşağı və orta kütlələrə
səslənməsi hakimiyyətə
qarşı olan narazı kütlələrin
onunbayrağı altında
birləşməsinə səbəb olur.
Buna görə də Bab həbs
olunur, lakin o, Maku
zindanında “Bəyan” adlı
kitab yazaraq onu ilahi
kitab elan edir. Hərəkatın
gücləndiyini görən şah
hakimiyyəti 1850-ci ildə
Seyid Əli Məhəmmədi
öldürür. Baba ilk iman
gətirən və “hürufi-həyy”
adlanan 18 müridi
arasında Zərrintac Tahirə
adlı qəzvinli bir qadın da
vardı.
Əsladı Fatimə olan, lakin
Tahirə (“pak”, “təmiz”)
Qürrətüleyn (“göz
bəbəyi”) kimi tanınan
qadın 1818-ci ildə
Qəzvində, dövrün
tanınmış müctəhidi Hacı
Molla Məhəmmədsaleh
Bərəğaninin ailəsində
doğulub, yüksək təhsil
alıb. Bu iki amil onun
gələcəkdə Qacarlar
dövlətini sarsacaq geniş
bir dini-siyasi hərəkatın
öncüllərindən birinə
çevriləcəyini şərtləndirir.
Zərrintac həmin dönəmin
tanınmış şairəsinə çevrilir,
həm də ki hicabdan imtina
edənilk tanınmış qadın
olur. Belə ki, babilərin
məşhur Bədəşt
toplantısında Zərrintac
Tahirə insanların arasına
hicabsız çıxır.
NəbilZərəndi “Dan yerinin
şəfəqləri” adlı bəhailiyin
tarixinə həsr olunmuş
əsərində bu hadisəni belə
anladır: “Birdən Həzrət
Tahirə hicabsız, bəzənib-
düzənmiş halda məclisə
daxil oldu. Məclis
iştirakçıları bunu görüb
dəhşətə gəldilər. Hamı
yerində donub qalmışdı,
çünki gözləmədikləri bir
şeylə qarşılaşmışdılar.
Onlar elə düşünürdülər ki,
Həzrət Tahirəni hicabsız
görmək mümkün olmayan
birişdir, nəinki onun
əndamına, heç kölgəsinə
də baxmağa icazə
yoxdur”.
Cənubda bu hadisələr
yaşanarkən Azərbaycanın
quzeyində qadınlar
çadrada yaşayır, Axundov
şəriət əleyhinə yazmağa
davam edirdi...
1844-cü il. Qacarların və
xanədanlığın sütunu olan
İslam ideologiyasının
əleyhinə ölkədə yeni dini-
siyasi hərəkat başlayır:
Babilik.
Belə ki, Seyyid Əli
Məhəmməd adlı biri
özünə Bab (“Qapı”)
ləqəbini götürərək
insanların intizarında
olduqları Mehdi olduğunu
elan edir, ona inanan ilk
18 müridindən biri
Quddusla birlikdə
Məkkəyə gedərək özünün
missiyasını elan edir, daha
sonra əsasən aşağı və orta
təbəqəyə siyasi və dini
mesajlar verərək özünə
tərəfdar toplayır. Babın
aşağı və orta kütlələrə
səslənməsi hakimiyyətə
qarşı olan narazı kütlələrin
onunbayrağı altında
birləşməsinə səbəb olur.
Buna görə də Bab həbs
olunur, lakin o, Maku
zindanında “Bəyan” adlı
kitab yazaraq onu ilahi
kitab elan edir. Hərəkatın
gücləndiyini görən şah
hakimiyyəti 1850-ci ildə
Seyid Əli Məhəmmədi
öldürür. Baba ilk iman
gətirən və “hürufi-həyy”
adlanan 18 müridi
arasında Zərrintac Tahirə
adlı qəzvinli bir qadın da
vardı.
Əsladı Fatimə olan, lakin
Tahirə (“pak”, “təmiz”)
Qürrətüleyn (“göz
bəbəyi”) kimi tanınan
qadın 1818-ci ildə
Qəzvində, dövrün
tanınmış müctəhidi Hacı
Molla Məhəmmədsaleh
Bərəğaninin ailəsində
doğulub, yüksək təhsil
alıb. Bu iki amil onun
gələcəkdə Qacarlar
dövlətini sarsacaq geniş
bir dini-siyasi hərəkatın
öncüllərindən birinə
çevriləcəyini şərtləndirir.
Zərrintac həmin dönəmin
tanınmış şairəsinə çevrilir,
həm də ki hicabdan imtina
edənilk tanınmış qadın
olur. Belə ki, babilərin
məşhur Bədəşt
toplantısında Zərrintac
Tahirə insanların arasına
hicabsız çıxır.
NəbilZərəndi “Dan yerinin
şəfəqləri” adlı bəhailiyin
tarixinə həsr olunmuş
əsərində bu hadisəni belə
anladır: “Birdən Həzrət
Tahirə hicabsız, bəzənib-
düzənmiş halda məclisə
daxil oldu. Məclis
iştirakçıları bunu görüb
dəhşətə gəldilər. Hamı
yerində donub qalmışdı,
çünki gözləmədikləri bir
şeylə qarşılaşmışdılar.
Onlar elə düşünürdülər ki,
Həzrət Tahirəni hicabsız
görmək mümkün olmayan
birişdir, nəinki onun
əndamına, heç kölgəsinə
də baxmağa icazə
yoxdur”.
Cənubda bu hadisələr
yaşanarkən Azərbaycanın
quzeyində qadınlar
çadrada yaşayır, Axundov
şəriət əleyhinə yazmağa
davam edirdi...
Onlayn Tanışlıq: 901 / 3919